digitaal administratiekantoor

Wij verzorgen volledig digitaal de administraties voor zelfstandigen zonder personeel (ZZP'ers). Door de inzet van een optimaal ingericht automatiseringspakket kunnen wij zeer efficiënt administraties verwerken. Hierdoor zijn we in staat diensten voor ZZP'ers tegen een zeer scherp tarief aan te bieden.

dig@minWat kunt u van ons verwachten?

  • Wij verwerken de financiële administratie op kwartaalbasis.
  • Wij verzorgen periodiek (per kwartaal of per jaar) de aangifte omzetbelasting.
  • Wij verzorgen jaarlijks de aangifte inkomstenbelasting (inclusief de balans en winst- en verliesrekening van de onderneming) van u en uw (eventuele) partner.
  • Wij geven antwoord op uw fiscale adviesvragen voor zover deze betrekking hebben op uw onderneming of op u als ondernemer. De doelstelling is dit digitaal te laten plaatsvinden.
  • Wij zullen voor onze klanten, naast de verplichte / gebruikelijke werkzaamheden, ook de op de onderneming en ondernemer betrekking fiscale advisering verzorgen.

Al deze diensten bieden wij aan voor een vast maandtarief van € 60,-- (exclusief omzetbelasting).
Ondernemers die zijn vrijgesteld voor het doen van omzetbelasting betalen ook € 60,-- per maand maar dan inclusief omzetbelasting!

dig@minHoe werken wij?

  • De communicatie zal zoveel mogelijk digitaal plaatsvinden via een, met een wachtwoord afgeschermd, portal.
  • Op basis van door u digitaal aangeleverde (gescande) documenten (in- en verkoopfacturen, bankmutaties, etc.) wordt de financiële administratie bijgewerkt.
  • Eventuele vragen met betrekking tot de aangeleverde documenten zullen door ons via de portal aan u gesteld worden.
  • Periodiek worden de fiscale aangiften (omzetbelasting en inkomstenbelasting) in concept beschikbaar gesteld.
  • Na uw goedkeuring worden de aangiften naar de Belastingdienst verzonden.

Naast het gebruik van de portal voor het verzenden en ontvangen van documenten, kunt u ook op het platform terecht voor administratie en fiscale vragen en advies.

Tevens zullen alle relevante documenten via de portal permanent beschikbaar blijven

dig@minDeelname pilot

Wij willen onze dienstverlening zo goed mogelijk op onze klanten afstemmen.
Om  dit te bewerkstelligen starten wij in 2014 met een pilot, waarbij de deelnemers de genoemde administratieve en fiscale diensten tegen het genoemde tarief ontvangen. Gedurende de pilot zullen we op basis van opgedane ervaringen en in overleg met de deelnemers bepalen naar welke informatie en adviesdiensten veel vraag is. Deze wensen/vragen zullen wij zoveel mogelijk opnemen in de standaard dienstverlening.
Tijdens de pilotfase kunnen wij gebruikmaken van en terugvallen op een bestaand accountantskantoor dat gespecialiseerd is in het MKB.

dig@minInteresse?

Bent u geïnteresseerd in deelname aan de pilot en voldoet u aan de volgende eisen:

  • U heeft een eenmanszaak zonder personeel
  • Er is geen of zeer weinig kasverkeer binnen uw onderneming
  • Uw partner is geen ondernemer
  • Het aantal in- en verkoopfacturen op jaarbasis is kleiner dan 600

Vul dan hier uw contactgegevens in dan nemen wij spoedig contact met u op voor intakegesprek.